Friday, August 26, 2011

JAG LEVER! (än så länge i alla fall...)

Då är jag i New York nu alltså och har varit det i nästan en vecka! Det har varit några extremt tuffa dagar men det blir bättre för varje dag. Allt som har snurrat i mitt huvud och hjärta har varit hemlängtan, förvirring över vad jag egentligen gör här (?) och om det ens är reklam och markandsföring som jag vill plugga. Jag är en person som vill ha svar på ALLT, och det NU! Men det går ju inte så jag har tagit mitt förnuft tillfånga och bestämt mig att försöka njuta så mycket som möjligt av tiden här och låta tiden utvisa alla frågor helt enkelt. Bilden ovan tog jag igår med min telefon och tycker den speglar New York väldigt mycket! <3

Och förresten... Min rubrik syftar på Orkanen Irene som ska komma in över stan imorgon bitti! Folk handlar mat som galningar... Alltså det är ca 50 meter KÖ utanför alla mataffärer. Jag tänkte bara köpa lite ägg och bacon så man får i sig allt nödvändigt iaf. Lite kakor också tror jag!

No comments:

Post a Comment