Sunday, December 4, 2011

DÅLLI!

Photobucket

Så dålli jag är på att blugga nuförtin'. Mycket i skallen nu och det är ju väldans märkligt att det tar en flera dagar att komma back on track efter en resa. Jag lyckades koppla bort allt när jag var där och hann nästa glömma att jag hade en skola att tänka på. Men nu är jag iaf tillbaka både på skola och blogg och ska försöka hålla denna vid liv lika fint som innan!

Men det är mycket plugg nu. Redan om 2 veckor är skolan klar och innan dess har jag en hel del saker. Pluggade med en projektgrupp igår i intro to fashion industry och snart ska jag till skolan igen och plugga med min marketing-grupp. Det är ganska krävande för jag kan ju säga att det märks att jag är 22 och dem alla är 18... I'm the MAMA och får organisera allt och få alla att samlas osv osv. Men det är väl bara att infinna sig i den rollen.

Annars i helgen har jag ja... pluggat! Sen tränade jag igår i skolans gym som är så himla fint och fräscht! Ska börja nu 3 ggr i veckan och fortsätta med det som en del av min livsstil. Ca 30 min åt gången är perfekt. Fick prata med Victoria, pappa och mamma idag också vilket alltid ger mig en kick energi. Kan inte förstå att terminen snart är slut och SÅ mycket jag hunnit med på bara 3,5 månad. Det är läskigt när jag tänker på det.

Well, well...

Ciao sålänge!

No comments:

Post a Comment