Wednesday, December 14, 2011

FABSUGAR HJÄRTA TOPSHOP



Fabsugar TV gjorde en intervju med Olivia i torsdags. Fin bidde den ju!! Ville dock se mig i bakgrunden men icke sa nicke. Va fääsen...!

Apropå smal tjej så tittade jag och Kavita precis på bilder från min sommar och vi kom fram till att jag är mycket smalare nu jämfört med då. Nu är jag tydligen "mager" enligt Kavita. Bra? Dåligt? Jag är faktiskt mer bekväm i detta för det är ett resultat av en fartfylld vardag. I somras gjorde jag inte ett skit och var mest en latis. Galet vad lack of bil gör. Traskar rundor så mycket i New York! Hinner heller inte snaska på något mellan måltiderna. Ska bli spännande att väga sig när jag kommer hem (om 8 dagar!). Grejen är att det handlar bara om ett par, tre kilo när det gäller mig. Är kort (1,58) så när jag går upp och ner ngr kilo hit och dit så märks det så lätt på mig.

Aja, det var bara det. Godnatt!

No comments:

Post a Comment