Wednesday, December 21, 2011

YES!!!

FASEN VAD BRA JAG ÄR!!! Klarat en termin på COLLEGE i USA och 4 månader på fakkin' Topshop's PR office. Nu är jag free as a biiirrrddd!! På jobbet sa de hejdå idag och gav mig en låda av 25 olika minicupcakes från Baked by Melissa. Såå mumsiga! Bjöd bort hälften och åt hälften själv... Mums. De var riktigt gulligulliga när de sa hejdå och alla verkade på riktigt bry sig och tyckte det var jättesynd att jag skulle gå. Min chef ville verkligen att jag ska tillbaka. Men jag orkar nog inte det i vår även om jag är i NY. Michael på Topman (som jag kommit närmst) erbjöd sig höra med Ralph Lauren om jag nån gång i framtiden vill interna där. Han skötte deras PR fram till i somras nämligen. FASEN RL!! Kan inte bli bättre än RL. Skulle passa mig mycket bra. Men men... Man ska ju trivas där man är så kommer jag in i LA så flyttar jag ju dit.

Gudarns hörrni... Framtiden. Allt kan hända!!!

2 comments:

  1. Vad an framtiden har att erbjuda, you deserve only the best!! x

    ReplyDelete
  2. Hej Johanna! Jag funderar på att plugga FMM på FIT, men känner att det räcker med en termin! Blev glad när jag läste att du bara läst en termin, anmälde du dig till programmet och hoppade av efter 1 termin eller hur gjorde du? Verkligen tacksam för svar! Kram!

    ReplyDelete