Monday, December 12, 2011

LAGOM ROAD

Jag försökte se glad ut men det gick bara inte!! Konstigt hur enformiga aktiviteter gör en till en känslolös zombie. Spenderade hela söndagen i sängen och med datorn. Tog mig igenom 220 marketing practice questions och psychology.

Finals på de ämnena idag och en ca 4-sidig essay i english composition ska vara inne innan 00:00 ikväll. Är verkligen inte klar med den utan den får jag sätta igång med när jag slutar klockan 19 ikv... Yaayy....

Ciao!

FÖRRESTEN!! Glömt berätta att jag var på Soho House i LA med en vän och träffade (ja, tog i hand med och presenterade mig) Lisa Marie Presley och såg Russell Simmons mingla rundor. Och sen samma dag jag kom tillbaka till New York stod jag framför ett hav av paparazzis som tog foto på Ashlee Simpson. De skrek på mig "moooove, get away from HEREEEE!". Jag är numera nöjd, jag har fått min kändisdos :)

1 comment:

  1. Hej Johanna!

    Jag heter Josefine och ska börja plugga på FIT nu till våren. Tänkte bara höra med dig om du har några bra tips på boende eller om du har några vänner som skulle behöva en roommate?
    Du får gärna svara mig på josefine.bc@live.se

    Vänliga hälsningar, Josefine

    ReplyDelete