Thursday, December 1, 2011

LA vs NYC 2-1

Tillbaka i New York från den bästa semester jag någonsin haft! Åh vad lycklig jag var där borta och så olycklig jag känner mig nu. Bortskämda unge tänker nog ni men jag har insett att jag inte varit lycklig här i New York utan bara velat hitta den känslan jag hade för staden när jag var au pair, men inte lyckats. Jag är i ett annat stadie i mitt liv nu och vet vem jag är och vad jag mår bra av. New York kan inte riktigt ge mig det tyvärr...

Har sagt i ett par månader nu att jag ändå max kommer ta AAS degree på två år här och sen flytta någon annanstans för staden är för intense för mig. Nu har jag hittat ett ställe jag redan älskar så varför slösa tid här om jag ändå inte ser en framtid i stan?

I alla fall..! Hade så himla roligt med Emilia och Antonia och lärde känna massa nya människor och gottade mig i 27 grader, åt massa onyttigt skit och bara njöt! Bara 6 dagar var jag där och ville inget annat än tillbaka innan flyget ens hann lyfta.

Här kommer en drös pixxx! ENJOY!



































Jag menar, hur kan man inte älska detta? Well... impulsiv och beslutsam som jag är sökte jag idag till Santa Monica College till våren så time will tell.

Förresten jag tycker det är VÄLDANS intressant hur jag haft fler sidvisningar under tiden jag inte uppdaterat. Det funkar att spela svår alltså? hhehe ;)

Förresten såg ni mina glittriga döjjor?? Köpte dem på fairfax-marknaden! Äkta Dr Martens, nästan helt oanvända för 30 dollz. ÄLSKAR DEM! Ännu en anledning att flytta dit så jag kan glida rundor i dem med bara ben ellyr hyr???

1 comment:

  1. Tycker inte alls att du verkar bortskämd. Även New York blir ju vardag så småningom. Risken är dock att du får svårt att slå rot vart du än är, vissa människor är bara sådana.

    ReplyDelete