Friday, December 16, 2011

VA FÄÄSEN??!!

JAG ORKAR INTE!! Kolla vad jag vaknar upp med! ETT JIVLA MYGGBETT PÅ LÄPPJIVELN! Vaknade inatt av att det surrade vid huvudet (ja vi har mygg fortf) och sen kände att min läpp va lide svullen. Speglade mig i mobilen och fick panik. Låg sen i en timme med is på den för folk skrev på olika forum att det skulle hjälpa och antihistamin. Men det har jag inte.

Sen låg jag resten av natten inlindad i min gardin som är i spets och som funkade utmärkt som myggnät. Så nu är det bara att bege sig ut i stan och skolan idag och bli glodd på. Folk kommer tro att jag gjort en misslyckad restylaneeee :'((((

4 comments:

  1. Herregud, hmm ganska sexit faktist....

    ReplyDelete
  2. Har LäppEva flyttat till NY??

    ReplyDelete
  3. Haha nää, fan vad tråkigt (och sjukt med myggor i december?!) men det ser faktiskt ganska gulligt ut :D

    ReplyDelete