Tuesday, November 15, 2011

HAPPY TIMES ALL THE TIME



Kom precis hem från en go skoldag med en presentation som jag nailed *yeeeyy*. Träffade sen supergoa Natalie som jag känner hemifrån och som pluggar här en termin. Vi åt burgare på Soho Park och drog sen och mötte upp Kavita, Cenk och hans bror på asnice:iga källarklubben Fat Baby på Lower East Side där de hade stand up comedy ikväll. Så skön stämning. Alla kände alla och det var som att man hängde hemma hos någon.

Äntligen säger jag bara. Meatpacking kan seriöst slänga sig själv i väggen. Har jag känt länge, men nu fasen är iaf Kavita och Stephanie övertygade om att barer är där man ska gå. Det är ju där man träffar normala människor (=normala killar) och inte på klubbarna. Här i NY är det "bara" sk. partypeople som hänger i meatpacking. Folk som går ut 6 dar i veckan och som lever i helt andra kretsar än "vanliga" människor. Tjejerna är otrevliga och slampiga och killarna är bara förlorade själar. Det försiggår mycket droger med, vilket jag ännu inte behövt se, men hör om hela tiden. Vill inte gärna bli förknippad med såna människor så nu bojkottar jag den skiten. Det är klart kul om det anordnas ett speciellt event eller så, men resten av kvällarna smälter bara ihop till en enda utgång. Nog om det...

Sen snackade jag precis med Emilia som jag kommer åka till redan NÄSTA vecka i LA!! Var i helvete drar du tiden?! Seriöst! Vi ska på ett charity-event som hennes dude's (snack á la Fahrman is the shiettt) kompisar ordnar och den här teasern ovan skickade de precis ut till alla bjudna. Har bara en sak i skallen nu: WHATTOWEAR?WHATTOWEAR?WHATTOWEAR??? Wihooppp vad jag längtar! :D

No comments:

Post a Comment