Tuesday, November 1, 2011

LIFE IS GUDD

Tillbaka från jubb nu och har haft en awesommmme dag! Sol och fint väder, glada människor på Topshop och sen har jag bara sån sprudlande känsla i kroppen! Det är underbart. Den känslan har legat i kläm den senaste veckan pga aningen ångest över allt plugg jag hade till igår.

Fick de här kläderna på bilderna för de rensade ut från hösten idag! En sweatshirt, en blus och en jättefin klänning i svart och mörkblått med paljetter och mesh. Goddammit va gött!

Nu sitter jag i sängen och bara gottar mig med en kopp te och väntar på att friggin Real Housewives of Beverly Hills S02E09 ska bli nerladdat. Gud vad gött det ska bli att sova inatt. Även fast man har haft en jättebra dag så kan man ibland njuta redan när man går hemifrån på morgonen att man på kvällen ska få sova. Så har det varit för mig idag. Åhhh så gott det kommer bli!

No comments:

Post a Comment