Monday, November 7, 2011

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST??

Fick denna bilden från Victoria häromdagen. Det är Minus som ligger och chillar hemma hos henne och Emil. Som jag saknar min lille moffe! Jag längtar ihjäl mig efter honom, en stor yta att få leva på, badrum med golvvärme, svensk mat, få hänga med familjen och vänner, vandra i skogen, på stranden, frisk luft, leva i myskläder tre dagar i sträck....

Men när jag tänker på det mer så är det "bara" det som jag saknar. Men annars då? VAD ska jag hem för? Vad ska jag ens göra i Helsingborg? Kommer ändå spendera 5 veckor där i jul och 3 månader på sommaren. Om 6,5 vecka ska jag redan åka hem igen och jag tror absolut att jag kommer stå på flygplatsen med blandade känslor. Det kommer bli mysigt men konstigt också!

No comments:

Post a Comment