Tuesday, November 1, 2011

HAPPY HAPPY HAPPY HALLOWEEN!







Igår var det självaste Halloweendagen och jag hade en fantastiskt dag!! Varför?...Undrar ni säkerligen absolut självklart. Då är mitt svar därför detta hände från morgon till natt:
  • Alla utklädda människor förgyllde dagen!! Män, barn, kvinnor, folk på skolan... Ja alla som hade lust gick utklädda hela dagen igår till skola och jobb!!
  • Fick ett så roligt och jetelångt mail från min goda vän Paul från London som jag blev bundis med på Nya Zeeland = värmde mitt hjärta massa!!
  • Marketing midtermen gick AWESOME!!! 100% rätt. Goddammitt!!
  • Psychologiprovet som jag mått dåligt inför gick SUPERAWESOME!! har inte fått resultat än men when u get that feelin you know it is a goddammit right feeelin!!
  • Från provet och ner till West Village tog jag mig för att se på den fina paraden. Massor med folk och massor av fin stämning. Såg inte en enda person med en min som inte var glad. wihoo sånt gillar vi eller hur boyz n grls?
  • Tjött men glad åkte jag him och såg kudden och en kopp te framför mig redan på Suben, men...
  • Sen kom Kavita hem med färg och blod och sa att jag inte fick sitta himma. Så off we went to...
  • The Dream, där vi stannade en kortis bara... och sen drog vi till Avenue där det var en asnice stämning med asnice musik och assnygga killar. goddammit att man såg ut som man gjorde! Försökte ju puta med läpparna och slänga med håret men vem vill ha en skalle med blont hår? Darnn!!
  • Bland alla snygga och unga människor möter jag han den tjocke från Spin City! Han som spelar dum ni vet. Jahaa...? Varför är de enda kändisar jag har sett varit män 55+? Kan väl såfall va Clooney om jag får säga... *bezvikken*

1 comment:

  1. Du är så duktig Jojö! Gud vad jag saknar New York när jag läser om alla glada, roliga, couldn't-care-less-about-what-others-think-about-me människor i staden..

    Miss you lots!

    ReplyDelete