Thursday, November 17, 2011

VIRRPANNA

Photobucket

Gudarns skymning! Har inte suttit stilla en stund sen i... Hmm.. Jag vet inte?! Därför lackar jag på bluggskrivandet också. Har kutat rundor som en höna på Topshop nu i två dagar. I tisdags efter jobb träffade jag Sara som jag gick i parallellklass med i gymnasiet. Hon är här på semester och vi babblade på i ett. Kul när man typ inte setts på 3 år men har mycket att snacka om!!

Ok att jag blev lite småfull igår men när jag vaknade imorse så fanns det inte en chans att jag skulle kunna resa mig upp. Brukar kämpa kan jag tala om. Känns som varje morgon här är en kamp för jag aldrig får sova tillräckligt. Men imorse.... ÅeEH näää! Så jag sov till 11.30 och nu kvittrar jag som en pilfink och ska snart dra till min andra lektion.

Det var det, det.

No comments:

Post a Comment