Thursday, November 10, 2011

HÖRT PÅ JOBBET

Som ni flesta säkert vet så har jag internship på PR-avdelningen på Topshop här i NY varje tisdag och onsdag. Michael som är ansvarig för Topman är världens roligaste och den jag absolut tycker om mest. Han gillar mig med och säger alltid: "Ohh Johanna, I just want to put you on a keychain so that I can bring you with me everywhere I go!". Så gossig han är! I alla fall så är han mycket ute i svängarna och känner många "viktiga" personer.

Detta har han berättat sen jag började:
  • Madonnas dotter Lourdes kom in på kontoret en gång och tittade in där Michael satt. Han är ett megastort Madonna-fan och har en bild på henne vid sin dator. Lourdes säger inte ens hej utan pekar och utbrister "Oh that's my mom", och går vidare.
  • Alexander Skargård är visst jättetrevlig. Han var på kontoret en gång och skulle få lite gratiskläder men det slutade med en t-shirt för han är så lång och stor.
  • För något år sen satt Kate Moss mitt emellan en kompis till Michael och Anna Wintour på en middag. Mitt i maten tar Kate upp en sugrör in i näsan och snortar till. Hon var tydligen inte alls diskret.
Kommer såklart inte på mer nu. Ska skriva direkt när jag hör nåt i fortsättningen! Hör en del utanför jobb också. Ed Westwick blir tydligen aggressiv när en tjej dissar honom på frågan om hon vill följa med hem och jag må då veta att han är en terrible kisser osv osv ;)... Gossip Girl boysen är nämligen ofta på klubben SL men de har aldrig varit där när jag varit där. VILL se dem. Alla svenska vänner här har sett dem flera ggr, men jag kommer nog bara fortsätta se medelålders kändismän...

No comments:

Post a Comment