Saturday, November 19, 2011

MYS


Jag bara myser :) Idag är det lördag och jag bara myser ännu mer. Jag njuter för att grannarna ovanför som haft fest 3 ggr i veckan i 2 månader äntligen håller käften. Jag har pratat med dem tidigare, de lugnade sig, men eskalerade igen. Så ringde landlorden igår och sa hur de håller på och sen när jag kom hem kom de och ringde på dörren för att be om ursäkt. Jag sa att jag uppskattade det MEN..... "blablabla". Jävel vad de gick härifrån med svansen mellan benen. Jag är schysst men hård i alla oschyssta lägen. Nu har vi en relation baserat på respekt. Jag gillar det. Berättade hur dåligt vi mått pga dem. OK att ha fest. Men man startar inte efterfester 2 på natten en tisdag. NOT OK!!!

I alla fall.... Nu ska jag dra och barhänga med två boys som heter Christoffer och Niclas.

Hej och ha en fin helg!

No comments:

Post a Comment