Tuesday, November 8, 2011

IIIIIIYYYYYYYYHHHHHHHH!

Pratade precis med Emilia-fisen på tele som lever the good life i LA och som jag ska hälsa på om mindre än 16 dagar! Wiiihooppp! LÄNGTAR SÅ!

Denna bilden är från att vi känt varandra i två dagar på orientation i Stamford, CT: dit alla au pairer samlas på "utbildning" innan vi slussades ut i landet till våra värdfamiljer. SÅ SMÅ!! Exakt tre år sen nu.
Vi var en trio som för alltid kommer va en trio med ett speciellt band. Emilia, Sanna och jag!
Två happenings är redan set under min ferie i LA: 1. Thanksgiving hos hennes pojkväns familj i Palm Springs. Och 2. Charity event i ett mansion i Bell Air.

Glömde lite andra detaljer också typ som att: hänga på kändistäta Earth Cafe som literally is located next to where she lives and yeah... I'm totally havin a chai latte there with Kim Kardash givin her sum love device n stuffz. Sen såklart chilla på Emilias tak där de har en pool, dansa till Florence & Benny-remixen som vi båda gjort idag typ 15 ggr på varsin kust, gå till en klubb som har svingandes dvärgar i taket och bara leva thee goood life.

Kom helt plötsligt på att jag har ett jäkligt good life. Det firar vi tycker jag med denna låt....



CIAO BABES!

1 comment:

  1. oh mahhh goshhhh, LOVE THIS!! ett helt inlägg dedicated to ME! this makes me so happy haha!!

    ReplyDelete