Tuesday, September 13, 2011

13092011

diva?

mina fellow dressers
fina modeller

designern är hon med rumpan
Var då på Metropolitan Pavilion idag för att klä modeller för en fashion show. Fick reda på när jag kom dit att det var för någon som heter Daisy Fuentes som jag endast känner igen från när hon var programledare på America's Funniest Home Videos... Tiden innan det begav sig för Tooooooooom Bergeron. Så här ovan ser ni ett "ansikte" av henne, vilket/vilka jag inte fick med på mina bilder.

Vi fick i alla fall vänta, vänta och vänta. Blev tilldelad varsin modell som hade två byten på inom loppet av 5 minuter och sen var det över. Ganska fina kläder var det, men rätt lame med tanke på att jag inte känner igen märket. Men alla erfarenhet är BRA erfarenheter *fniss* och det bästa var när hon log mot mig *mer fniss*

No comments:

Post a Comment