Wednesday, September 28, 2011

MYSPYS

Glömde ju säga att jag är ledig nu fram till måndag kl 14.00 och det känns så jäkla skön...t! Står och lagar lax nu med pasta, avocado och broccoli. Ska bli gott. Under min ledighet ska jag gotta mig med följande:

-PLUGG i mängder
-lunch med Amanda och Simge
-nätshopping (får inte men VILL!)
-dejt med han jag sket i (han ville ses ändå som vänner över en drink? Kan inte riktigt se syftet, men en drink med nån som är fin att titta på är väl aldrig fel?)
-middag på Cafeteria med Kavita och Stephanie (ska bli URMYS)

Det är det jag vet än så länge under denna judiska högtid!

BTW!! Vad händer? Kollade precis och min blogg har hitintills haft 270 sidvisningar idag!!! Vet inte om det är bara mamma som fått dille eller om det är 268 pers + mamma x 2, men vilket fall så: !!!!!!!!!!!!! Gud så kul! Tack!

No comments:

Post a Comment