Friday, September 30, 2011

VECKANS BESLUTSÅNGEST


Okej, jag har ett litet beslutsångest. Eller det är ganska stort eftersom man som student inte kan slänga pengar till höger och vänster. Så nu måste jag välja på två par istället för att bara ta båda. Detta är nog veckans största beslutsångest strax efter en otroligt jobbig incident igår på Trader Joe's (mataffär) där jag fick frågan: "plastic or paper bag?" jag: "eehhmm oooh paper...? or which one cost more? They're free? ohh plastic...??!! no paper, ehmm ok plastic!! YES PLASTIC. Let's do plastic!!". Fick frågan tillbaka om jag precis kommit från jobb. Jag bara "noo i'm off school today but uhmm I have a cold which makes me confused hehehehe.......". OK!!

Men vilka är snöggast tycker ni?! Måste som sagt ha ett par svarta, yet good lookin 'N trendy shoez for work 'N nitez in the city when u r sick 'N tired of them high heelzz.

2 comments:

  1. Båda var snygga men jag tycker nog de längst ner :) riktigt snyggt med nitarna!

    ReplyDelete