Monday, September 12, 2011

JODASAATTEHH...!

I fredags var jag pa intervju pa Topshop's head office har i New York for att kanske fa ett internship pa deras PR-avdelning. Det var ratt nervost maste jag saga men idag horde de av sig och sa att jag kan borja redan pa onsdag. JIPPI JIPPI WAWAWIWAAA!!! Ar sa glad!!! Har bara skola mandag, torsdag och fredag for att jag sjalv lagt mitt schema sa, sa det verkar som att de kommer vilja ha mig varje tisdag och onsdag. Det helt underbara ar att jag beundrat Topshop i flera ar pga deras formaga att gora klader som ser dyra ut och anvanda material som skinn, pals, paljetter osv som de flesta budgetmarken undviker. Har dessutom lika mycket klader darifran som fran H&M sa detta ar HEEEELT AMAZZIIINGGGG!

Det ar ju New York Fashion Week har nu och imorgon ska jag kla modeller pa nan show som Elle Magazine anordnar. Vet inte mer an sa faktiskt... Sa ja, det ar full rulle nu!

No comments:

Post a Comment