Sunday, September 25, 2011

THE DREAM










Igår gick vi ut allihopa till hotellet The Dream som verkligen var en dröm!! Helt fantastisk utsikt som bara blev mer och mer vacker. Vi kom dit redan kl 6 och halv åtta var folk igång och festade som bara den. Efter det letade vi restaurang men slutade hemma hos Sofie, Filippa och Karin och åt hämtmat. Vi skulle egentligen ut men alla var så trötta. Jag drog hem vid ett-tiden vilket var ett sååå bra beslut för jag har nog haft min bästa natt nånsin sen jag kom hit, förutom att jag i mina drömmar helt plötsligt hade bestämt mig för att bli au pair igen, i samma familj jag var hos! Jag mådde dåligt redan efter en timme och började planera hur jag skulle komma därifrån. Vet inte HUR många gånger jag har haft mardrömmar om den familjen alltså... Det var HELT underbart att vakna, om man säger så va.

No comments:

Post a Comment