Thursday, September 29, 2011

EN DAG PÅ STAN





Träffade jättegoa Simge (från Turkiet och som pluggar på FIT) och Amanda (som är amerikan och internar på TeenVogue men börjar på FIT i vår) idag. Vi åt late lunch/early dinner (= lunner?) på Dos Caminos i Meatpacking District. Mycket mumsigt vart det! Vi började utomhus, sen öppnade sig himlen så vi drog oss inomhus.

Efter det fixade jag Microsoft Office för Mac som jag var tvungen att betala Staples 30 dollar för att installera då det var nåt fel på min kod så jag kan inte ladda ner det från deras hemsida och inte heller använda CDn för jag har nya Macbook Air 11" som inte har en cd-läsare så ja de gjorde det åt mig med extern cd-läsare dårå... SURA PENGAR!! Men "lär" man sig Word för 130e gången i sitt liv så är man ju helt enkelt tvungen att ha det.

No comments:

Post a Comment