Thursday, September 22, 2011

RHOBH

Sitter i en class nu: Digital Layout heter den och vi gar igenom inDesign, Illustrator och Photoshop vilket ar skitbra! Ar bara sa himla trott... Lararen ar kines och har lite knagglig engelska, men hon ar duktig och hon ar en valdans perfektionist. Darfor var det extra roligt nar hon precis skrev "Degital Layout" pa sin dator som kommer upp pa projektorn. Hon mixtrade och hade sig i 5 min med texten degital layout utan att marka. Vet hon inte vad hennes amne heter?!

Upptacke precis att Real Housewives of Beverly Hills har borjat pa sasong 2 och REDAN haft 4 avsnitt. VAR har jag varit??? Detta ar min absoluta favoritshow!! Jaaa jag ar en geeek och jaaaa jag njuter av IQ-befriade shower for det ar den ENDA stund i mitt liv jag slipper vara smart som jag alltid annars ar!! hehehehe!!!! Trodde iaf att de skjot pa showen lange for den enas ex-make begick sjalmord under inspelningen. Nu har jag en treat att se fram emot efter jag pluggat fashion och psychology ikvall. JIPPI!

1 comment:

  1. älskar också den showen & vill se nästa säsong fast lär ju ta en evighet innan det visas här i sverige :/

    ReplyDelete