Sunday, September 18, 2011

FRIDAY NIGHT


mycket god sangria

en sådan skönhet!!
har man inte en vinöppnare så tar man till andra metoder
I fredags firade vi Karin som fyllde år ute på deras terrass med thai-mat och sangria. Var riktigt mysigt! Sen drog vi ut och hamnade på Griffin och sen vidare till South Side där vi dansade till 5 på morgonen till 60-talslåtar. Riktigt härligt stämning var det och det kändes nästan som att man levde på 60-talet när alla dansade som back in the days och snurrade runt en och hade sig.

Igår gick jag ut med min roomie Kavita och träffade hennes två kompisar hemifrån. Det enda vi gjorde var att vi åt kl 00.30 (jag åt friterad calamari...?!) och drack tack och lov inget. Sen drog Kav och träffade en annan kompis och jag mötte upp han jag var på dejt med häromdagen. Vi gick från Bleecker till 65e (!!!) med ett stopp halvvägs där vi åt en morotskaka som inte smakade morotskaka *lissen* å *bezvicken*. Det var den helgen det och nu måste jag plugga IHJÄL MIG!! TRE stora grejer till imorgon och jag har inte börjat än...

POSSHAJ

No comments:

Post a Comment