Saturday, October 22, 2011

BEAUTY OF LIFE



Photobucket



Gårdagens höjdpunkter:
-COLDPLAY!
-95 av 100 i testresult i "intro to fashion industry" = bäst i klassen. Ja, jag är stolt och tycker inte att jag skryter.
-Visade trion min skola och de blev imponerade. Kul!
-Visade min lägenhet och de blev imponerade. Ännu kuligare!
-Visade Grand Central och Times Square. De blev imponerade. Kuligast!
-Vi såg ett gäng såna hiphopers som bouncade med sina bilar. Det var det sjuuuukaste jag sett! Bilen hoppade upp minst 1 meter. En stod på högra fram- och bakhjulet med i ett rödljus och höll nästan på att tippa över.
-Sen att jag fick lägga mig. Hela veckan har jag i snitt sovit 4-5 h per natt. Min kropp fick mig att gå in i första stadiet av sömn typ när jag gick på gatan igår! Det är illa det. Idag vaknade jag av mig själv vilket är något bland alla beauties of life :)

No comments:

Post a Comment