Saturday, October 29, 2011

HAPPY FEET

Då sa jag hejdå till familjen ikväll! Hela tio dagar har de varit här. Det har gått fort! Förde över bilder från Victorias kamera så här kommer en drös happy feet-bilder. Enjooooy:
På Roosevelt Island

Från toppen av Rockefeller Center
Emil köpte min skolas tröja hih!


Grand Central


VÄRLDENS MINSTA POLIS!!
Papa w/ his signature accessory this fall: the NYC map
BK bridge
Emil rånade en bank
Bästa gatu-uppträdandet evahhh. Tycker folksamlingen talar för det med.
Twitter bird?
Karoliné och Vickan @ Brass Monkey (den enda chill baren i Meatpacking. Där finns det mer "äkta" boyz så att säga ;)
Brazz Monkey chixx
jetebakizz utanför Guggenheimz
Nu är klockan 00.38, det är lördag och jag ligger hemma i sängen. Mmm skitkul! Fast känns iofs helt ok när det är 1 plusgrad ute och snöstorm (!!!!). Ja vädret spelar ett fnatt helt klart. Gröna blad på träden och snö? Åeehhh nääää duee. På onsdag är NYC tillbaka på 15 grader igen tack gode gud.

Men gud vad jag har isolerat mig på senaste tiden azzå. Har bara gått ut en gång på 10 dagar pga familjen och nu plugg de senaste dagarna. VILL UT!!!! Men på måndag efter 2 midterms och en essay är jag typ free as a bird. Då ska jag och min roomie till Williamsburg och spana på hipster boyz. *längtar*

No comments:

Post a Comment