Sunday, October 16, 2011

LAST NIGHT

Igår var jag ute med Kavita och hade så kul! Nattens höjdpunkter var följande:
  • Jag var på mycket gott humör tack vare att jag fick sofva som en bebis natten innan :)
  • Kavita också
  • Festade på Griffin, The Dream och 1Oak
  • Missade Madonna med bara några minuter när vi kom till The Dream (kanske ingen höjdpunkt men ja...)
  • Studera alla äckliga gamlingar med pengar som "förtrollar" snygga unga tjejer. Ingen höjdpunkt kanske på så sätt men ändå för att man vet med sig att man inte är en av de tjejerna. Det är som en köttmarknad! En man pekade på mig och bad mig komma över. Då pekade jag på honom och bad honom komma över. Det var inte lika uppskattat minsann vilket jag visste. Så sviniga. Tyvärr är det så att de flesta tjejerna hade rest sig upp och gått fram. Vad är det med folk? Fattar inte att det är så mycket fokus på pengar! Det är sån hets med det. Hemma med. Vad är grejen med att Tommy från Åkarp ska flasha sig i Båstad med ett helt års sparpengar, för att ta ett exempel? Det är inget fel med att du trivs på landet och kör traktor. Var stolt över ditt jobb istället och den du är. Ok nu kom jag in på ett ämne här men åh det är så mycket saker som folk håller på med som jag bara vill skaka om och säga till dem att chilla. Sen de äldre männen här ute på klubbarna är så tragiska som står med sin kala fläck på huvudet och med en magnum på bordet och tror de lever livet för att unga tjejer står med dem. Det är lätt som tjej att komma in i "mörka" kretsar här men om man vet var man har sig själv (vilket jag vet) så kan man festa och ha kul utan att behöva blanda sig in det, vilket är skön..........t.
  • Gainade två beundrare *kachinggg*
  • Den ena var dock lite mesig men snygg och snäll och frågade om mitt nummer och den andra blev verkligen helt till sig för jag var blond och blåögd: sa till Kavita att jag was killing him. Hehe de e nice att va svensk här, helt ärligt! Svenskar är ett uppskattat släkte inom alla kategorier.
  • Det går fortfarande att ha bara ben. Börjar bli på gränsen nu dock.
  • När Kavita sa "Kul att jag tappat mitt sms", fast hon menad ID. Ok, inte jättekul kanske.
  • När jag pratade med två italienare och retade dem för att de (italienare) säger -e i slutet på alla ord när de pratar engelska. Härmade dem jättemycket och var faktiskt superdryg, men de skrattade tack och lov. Typ: "Ehh girls-ee, where are you fromm-ee? Can you please-e pretend-e you know us-e and let us go-e with you in with you-eee?".
  • När jag fick gå och lägga mig. Är trots allt mer en hemmatjej :)

2 comments:

  1. Hahaha kan se mig dig framför mig pratandes engelska med italiensk brytning haha/hemmatjej#2

    ReplyDelete
  2. hahahahahahaha JOJJIS!!!!!!! EEEEEEEE! <3

    ReplyDelete