Thursday, October 20, 2011

GET RICH OR DIE TRYIN'

Först: så sjukt att trion är här nu! De passar på nåt konstigt sätt inte in i min bild här men ska bli så kul att visa allt och hitta på lite dyrare saker hehe.

Second: När vi hade ätit och gick på gatan hittade jag en sedel (trodde jag iaf). Dök ner på en minisekund som om jag duckade för ett pistolskott, hoppade upp igen, tröckte ner skiten i min ficka snabbt satan i det. Började pipa lite av glädje. Sen tog det ju bara 3 sek innan jag var tvungen att ta upp det igen och insåg att det var 1, 2, 3, 4... FYRA (!!!!!) 20-sedlar. 80 mothafakking bucks rikare på 5 sek!!! Jag skrek av glädje!

Imorgon på schemat: Coldplay på morgonkvisten, redovisning i skolan, visa skolan för trion etc etc. Sen helg!

1 comment:

  1. hahahahahhaa och sen tröckte du ner skiten i fickan snabbt som satan i det?!?! hahahahaha alltså jag skrattar högt. fortfarande! tack för det johannisen min, ett skratt rikare. pusssss

    ReplyDelete