Tuesday, October 11, 2011

IT'S A SMALL WORLD

Kan inte räkna till hur många gånger jag själv eller hört någon vara med om att de träffar på någon random här som råkar ha känna samma person eller liknande. Både när jag var au pair och nu. Denna gigantiska stad får världen att kännas så liten så liten så. Senast idag började en ny assistent på Topman PR. Ja då visade det sig att hennes ex kommer från Helsingborg och att jag minns honom från att han gick på samma gymnasium som mig. Hon kommer från Tokyo men har bott här i 4 år och de var tsm när han bodde där.

I fredags träffade jag en som kommer från Malmö. Då sa jag att jag bara känner en enda därifrån (väldigt nära vän t.o.m) och visst kände han henne... Han har t.o.m dejtat henne!

The list goes on and on... Finns sjukare exempel men kommer inte på dem nu.

No comments:

Post a Comment