Sunday, October 9, 2011

BULLMAJOR

Titta vad mycket socker vi hade på våra bullar! nomnom
FÖRE: söta tjejer redo att kränga! EFTER: jästa bullmagar (jag åt 6 st!)
Elin, elli och jag rullade sen därifrån upp 30 gator där de bor. Jag fortsatte 10 gator till...
...för att titta till mitt fina Grand Central! Spenderade mkt tid där som au pair (bodde i CT då)
I taket har de stjärntecken men små lampor som ska va stjärnor. Jag hittade mitt: vattumannen
Sen fick jag en kompis på vägen hem!! Kom fram och kelade med mig och var allmänt mysig <3

Btw så var det 21 grader när vi gick hem runt 23. Idag och imorgon var/ska det blir 28 grader. GOSH! Trodde det var dags att börja tänka på att skriva julklappsönskelistan snart men nej okej då...? Gonatt på mig och godmorgon på er!

3 comments:

  1. Bakade också kanelbullar idag! 70st... puh! kram

    ReplyDelete
  2. Hittade ni färskjäst? När jag bodde där fick jag köpa torrjäst och det var inte hälften så bra.. De ser skitgoda ut i alla fall...

    ReplyDelete