Monday, October 3, 2011

NÅGON?






OK so here's the deal: Jag kommer åka till L.A. är det tänkt den 19e till 27e november. Mitt rum finns då till uthyrning. Hyr du själv kostar det 80 dollar per natt. Är ni två (min säng är 1.40 bred) tar jag 65 dollar per natt/per person. I det ingår: vatten, el, internet = allt. Jag kommer ge plats i min garderob och ta undan alla personliga saker + ha rena lakan redo.

Under tiden kommer min roomie Kavita (svensk tjej) bo i sitt rum som ligger bredvid mitt. Men henne ser jag bara på kvällarna då hon går i skolan tidigt och jobbar varje eftermiddag. För övrig älskar hon nya människor och finns till hjälp om det är nåt.

Perioden gäller 8 nätter men jag kan gå med på 6 eller 7 nätter också. Ta chans att boka biljett nu lite sådär impulsigt när du får en sån här bra chans!

Spara också mycket pengar genom att laga mat varje dag. Jag kommer rensa min hylla så det finns plats för råvaror.



En sak till: Vi kommer båda lämna lägenheten den 23e december till ca 25 januari. För den perioden tar vi 3000 dollar och då ingår ALLT.

Vår lägenhet ligger på 65th street med 5 min till subway och 10 min promenad till Central Park. Jättemysigt område med allt man behöver som mataffär runt hörnet osv.

Någon som vill eller vet någon som vill bo här under någon av perioderna, maila: johannajorgensen@gmail.com

Merci!

2 comments:

  1. När jag var i New York bodde jag i en studio för 200 svenska kronor/natten, så för mig lät det mycket.

    ReplyDelete
  2. grattis till dig! det är väl en fråga om standard också. tänker inte hora ut mitt egna hem liksom.

    ReplyDelete