Wednesday, October 5, 2011

OH SOLE MIO

helt fantastiskt väder!
collage jag gjort med kändisar som bär Topshop

högst upp sitter jag varje tisdag och onsdag
"HALLÅ BLOGGEN!!!" Btw vart ska man titta när man tar en sån bild? Ser ju pittögd ut hur man än gör... *lissen*

Har alltid föraktat kaffe och hyllat mitt älskade te. Älskar te fortfarande massa men köpte en kaffe igår, sen TVÅ idag! Har insett att jag blir som en duracellkaninis på det så det är skitbra om jag faktiskt inte har möjlighet att sova så mkt. Måste dock sova mycket inatt. Prov imorgon och på fredag. WIEEEEEE! Lagar körv nu och ska plugga sen. Mer händer inte i mitt fantastiska liv...

Och på Taapshaaap går det bra! De förlitar sig mer och mer på mig och jag har ännu inte fått en endaste i närheten av tillsägelse faktiskt. Även fast två heldagar med praktik är FÖR mycket för mig så gillar jag att jobba i kombination med skolan. Men yes, 18 timmar lektionstid + massa hemarbete + 16 timmars obetalt jobb på det är A LOT TO HANDLE första terminen. Men det är bara att KÖRA! Plockade kläder till Olsen twins lillasyster Elisabeth idag som hon ska ha när hon promotar en film i London snart. Ska bli kul att se om hon använder något av det!

PS: Saknar Minne-bebbisen (min hund) jättejättemycket!

No comments:

Post a Comment