Sunday, October 16, 2011

PÅ TISDA, PÅ TORSDA, PÅ TISDA, PÅ TORSDA!!!

Hade ingen bild på dem så fick bli en på Minus! Här gömde han sig i somras när jag kom för att svalka av honom med lite vatten. Icke sa nicke!! Åhh min älsklingsfis vad jag saknar dig!

På torsdag kommer pappa, Victoria och Emil hit! Ska bli superduperkul! De stannar i 10 dagar (chaize! kommer ju inte bli lide less på dem hehe) och jag har planerat att vi ska göra följande:

-Se Coldplay spela gratis på fredag morgon kl 7, precis som Lenny K gjorde för några veckor sen
-Visa dem min skola
-Äta på massa goda ställen så som Eataly, Cafeteria osv OCH kränga allt amerikanskt gottis som cupcakes, frozen yoghurt, donuts medmeramedmeramedmera....
-Vandra längs The High Line
-Gå ut med Emil och Vic på alla niceiga barer i Meatpacking och lämna gobben på hotellet
-Åka tram över till Rosevelt Island
-Se Brooklyn Botanical Garden

Sen vet jag inte mer. De får göra allt det typiska när jag är i skolan. Det räcker egentligen bara att vandra omkring så får man saker och ting serverat :)

No comments:

Post a Comment