Monday, October 24, 2011

HÄNDERRÅ?

Vet inte om jag har rätt att agera Kenza här och be om ursäkt för att jag skrivit tråkigt och sällan de senaste dagarna men jag gör väl det ändå! Det är mycket plugg nu och ett par midterms kommer upp i nästa vecka. Sen är ju la famiglia här så jag är ännu mindre himma. Hinner knappt duscha känns det som så idag är håret ente lide fedt.

What's up annars då? Jag lever livet utan att överdriva! Även fast jag är ofta trött (ska skärpa mig med sömnen), har ganska mycket i skolan, mitt hjärta har slagit väldigt fort i helgen även när jag vilat, det börjar bli kallt nu och pengar inte finns i överflöd. För er som tror att jag/vi som bor här lever loppan och glider tror fel. Jag och mina svenska vänner här kämpar hårt och har inte fått något serverat på ett silverfat. Känner inte att någon tror det heller men vill ändå göra det klart. Men som sagt så är ju livet jäkligt gött här men det är bara jag själv som gjort det gött. U get my point?

Och snälla, undrar ni något eller vill att jag ska skriva om något speciellt så säg till! Jag ser ju att det är en del som troget läser min blogg så hör av er! Jag uppskattar bara siffran av en ny besökare så jag hade blivit jätteglad om ni skrev :)

POZZZ Å KJAM

2 comments:

  1. Hallå!
    Jag tycker att din blogg är sjukt härlig och du verkar vara en asskön tjej.
    Hade några små frågor, hur gick det till när du flyttade till N.Y? Hur gick du till väga när du sökte skola och hur har du fått boende? Skulle vara jättekul att veta, men du behöver givetvis inte svara.

    ReplyDelete
  2. Hej! Jag hittade din blogg helt random, haha. Men jag störtgillade den direkt. Min dröm har alltid varit att åka till new york och göra någonting med mitt liv, precis som du har gjort. Så jag är grymt avundsjuk! :) Du kommer nog få se mina kommentarer ofta, haha. Om du gillar kommentarer så! Kram

    ReplyDelete