Wednesday, October 5, 2011

MIN KVÄLL I BILDER

Firade min barndomskompis Elinors aussie kompis födelsedag med bla en jättestor drink
sen fick jag en egen drink som va jättegod!
Det var 20 aussies och vi
sen drog hela gänget till Riff Raff's intill som man ser JÄTTEmycket av på denna bilden *nat*
de här herrarna var med på middagen (aussies). gick fram och pratade med Jay lite (ni känner igen honom från The City kanske?). Han var trevlig! Ahh är lite kär i honom <3
svenska flickor
svenska flickor igen

Hade verkligen JÄTTETREVLIGT igår! Tack elli för inbjudan! Kul med "normal" middag med normala människor som faktiskt ville lära känna en (inte som på promotermiddag). Var på väg att strunta i det men glad att jag gick även fast mina ögon just nu är officiellt superrödsprängda. Btw vad trött jag ser ut på alla bilder... Topshop nu, hej svej!!

No comments:

Post a Comment