Thursday, October 6, 2011

SCHOOLGRL

Glasögonorm? Javisst! (hatar det uttrycket egentligen. typ som i början av 2000 när folk hade t-shirtar med det uttrycket: "Feminist? Javisst!" öööhh). Mina ögon var så röda idag att jag inte kunde med mig att plåga mina ögon. Ville inte ens försöka för en sekund. De förtjänar att vila lite idag... Mina små ögisar!

Då är man i biblan igen efter skola mellan 9-17 idag. Provet gick ASBRA! Vad är grejen i USA? De verkar ha multiple choice question på jättemycket prov. Känns som man går i sjuan. Men ingen är gláare än jag! Sen vet jag inte vad jag håller på med. Kunde varit i sängen kl 11 igår lätt, men somnade 3?! Så nu har jag sovit 4 h två nätter i rad. OK om man gick ut som i tisdags men igår var jag bara hemma. Whatz tha deaallll with datt lixåm....?!?!!?!?

No comments:

Post a Comment